Årsresumé del 2

Maj:










Var på strandhuset för första gången.






Hade picknick med fina vänner.





Badade massor med pojkarna (och Jennifer)



Fick punktering (typ iallafall)




Åkte på KTUphoria. 




HEEELT överlycklig att jag fick träffa Flo Rida! 


Var på min första Bridal Shower! (för Erica)





Firade Memorial Day med Jennifer och familjen i Old Saybrook. 




 
Juni:

Six Flags i New England. 






Hälsade på Eve och Anna inne i NYC


Åkte på semester till Bethany Beach med familjen och Jennifer!







Hängde med Amanda och Ida för ungefär första gången för att förfesta innan Miami!





Rehearsal Dinner




Wedding








Åkte till Miami!













Juli: 

Firade 4th of July på strandhuset.







Ikea time med Kajsa och Sara!




Au Pair möte!



Häng med vänner!




Översvämning i Stamford.





Lurade alla att jag skulle till Chicago när jag i själva verket var på väg hem till Sverige för en vecka!




Mer tid spenderades i strandhuset.



Lärde känna Sandra!

 
Augusti:






Six Flags i New Jersey.




Sa hejdå till Torben!



Åt middag med fina vänner. 



Bästis Elin kom besök för några dagar hemma hos mig innan hennes resa till västkusten började. 



Maddox började skolan!



Sara åkte iväg på sin resmånad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0