Årsresumé del 1

Januari:
Firade in det nya året min fina vänner med middag hemma hos mig och sedan fest hemma hos David. 



Försökte uttnyttja tiden till så mycket fest som möjligt med min party-brud Amanda. 




Åkte till Stockholm för att fixa visum, tur att jag fick med min fina syster!



Hängde mycket hos läkaren för att fixa det där jäkla hälsointyget. (som bara blev fel hela tiden) Och hipp som happ så gick jag ut på stan med dessa covers på fötterna efter ett besök! Jajjamensan, jag fick många blickar på mig!


Rensade hela rummet och packade ihop alla saker hemma hos pappa. 



Hade hejdå-fest och Justin Bieber kom!! (HAHA)


Gjorde mig redo inför avresa.


Pussade massor på min pojkvän!


Landade i USA den 16 Januari där jag sedan tillbringade några dagar på skolan med massor av andra sköna Au Parier!







Kom fram till familjen den 20e Januari och var ett nervrak, men det gick så himla bra ändå. Tyckte om dom från första sekunden!



Februari:


Var på Ericas Birthday Dinner och hade en kul kväll!




Började hänga mycket med sötis Sara. 


Var på Maddox Birthday Party.




Firade Alla hjärtans dag helt ensam, men fick lite godis och annat smått och gott som gjorde mig glad iallafall!



Började hänga med Louise och vi blev snabbt bra vänner!



Lekte utomhus massor med mina små pojkar!




Mars:

Louise fyllde år!



Utgången i NYC med Louise och Sara!







Hockey-time


Spenderade väldigt mycket tid utomhus på altanen i shorts och linne. 




Åkte till Montréal med Louise, Elin, Celeste och Emma.







Utomhus lek varje dag med barnen.






Träffade min efterlängtade Jennifer för första gången.



Hängde i New York.



Shoppade på Outlet.






April:



Började spela fotboll och träffade Juuli, Torben och Illy som sedan blev ett par väldigt bra vänner till mig!




Patrik kom på besök!



Jag fyllde 20 år.








Lucy fyllde 103 år!


Vi klippte och färgade hår samt bokade biljetter till KTUphoria. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0