6 december

Min dag har varit riktigt bra! 

Började jobba klockan 8. Vi gick ner till brevlådan där bussen skulle komma och hämta honom. En vanlig skolbuss men med helt andra barn på. Maddox såg lite tveksam ut när han skulle gå på bussen och frågade mig: "Are you sure this is going to my school?" 
Klart jag är! Annars skulle jag aldrig sätta dig på bussen!

På förmiddagen lekte jag och Liam här hemma. Eller, idag var det mest sång och dans (och lite kullerbytter). Innan jag visste ordet av var det dags att gå ner till brevlådan för att hämta upp Maddox vid bussen. När han kom av såg han så nöjd ut och sa att det var en tjej i hans klass som åkte samma buss så han hade haft det kul på busssen! Haha gullponken!

Vi åt lite snabb lunch innan vi packade ihop våra saker och åkte på basketball. 
Tillbaka hem igen för att leka med Jaque's barn här hemma. 

Jonna kom hem lite tidigare idag då de skulle till en kompis och leka, så jag fick sluta 40 minuter tidigare. Passade då på att åka till Danbury Mall för att köpa julklappar. 
Hem igen för att köra ett nytt pass som heter High & Tight (Jäkligt jobbigt, kommer garanterat att känna av det imorgon) och avslutade sedan med Tummy Tuck! 

Nu sitter jag här i sängen och är bara glad på livet. Det finns en person som är anledning till det också! Så tack! <3

PUSS godnatt!






Kommentarer
Postat av: Lina

Man blir så glad av så positiva inlägg. <3

2012-12-07 @ 05:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0