3 december

Och så var måndagen över!

Började som vanligt med att få båda pojkarna till skolan. 
Där efter hade jag min paus på 3 timmar då jag passade på att träna och fixa mig själv!

När jag hade hämtat hem pojkarna efter skolan blev det en liten lätt lunch för mig och Maddox innan vi alla tre drog oss ut i värmen (14 grader i December ska man inte klaga på) för att spela basket, football och soccer i några timmar! Vädret var så himla härligt att jag faktiskt skippade jackan! Kändes lite som vår! 
När vi kom in var det dags för pyssel. Jag och min Au Pair grupp ska åka till ett barnsjukhus i Norwalk för att dekorera deras koridorer med fina julpyssel. Jag berättade för Maddox och Liam och sa att dessa barnen är sjuka och måste stanna på sjukhuset över julen och för att göra dom lite gladare för att dom inte är hemma ska vi göra fint i deras koridor! Maddox tyckte det var jätte bra idée och pysslade på för fulla muggar. Liam förstod nog inte riktigt syftet utan målade på som vanligt och satte lite snöflingor här och där! I 1 1/2 timme höll vi på tills vi var klara. 
Till kvällsmat gjorde jag kyckling/pasta sallad innan Jonna kom hem och jag slutade. 

Nu har jag precis städat upp hela mitt rum. Efter att ha bott här i, tja, vad är det, 2 veckor nu? Så har jag fortfarande inte lagt allt på sin plats. Men ikväll kände jag att det var dags. Nu är det i princip skinade rent!


Gissa vilken som är min? HIHI

Kommentarer
Postat av: Lina

Den till vänster?(LOVE YOU)

Svar: HAHAH tönt lina!!!
beatrice

2012-12-04 @ 05:19:23
Postat av: Jennifer

Hm.. <3

2012-12-04 @ 14:38:38
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0