27 december

Igår och idag blev det för det mesta dels lek här hemma. Vi har lekt med alla nya leksaker som barnen fått och spelat mycket kort spel!

Idag när vi satt i bilen på väg till Stop & Shop säger Maddox så här:
Maddox: When are you going home again?
Jag: January 16th.
Maddox: Oh okey...
Jag: Are you gonna miss me?
Maddox, Yes, but you can maybe send me a package? 
Jag: Haha sure! What do you want in it?
Maddox: Well, swedish candy and maybe a card.

Efter ett tag frågan han även vad jag ska göra hemma i Sverige och jag säger att jag ska vara med Patrik och jag ska börja jobba. Då säger han: "But when is Patrik coming here to play with me?" 

Haha, han är så söt!


Och jag är också lite söt ibland..(haha)


Kommentarer
Postat av: Angie

Kan inte fatta att alla åker hem snart!! :o

Svar: Nej det är helt sjukt! Vet inte vad jag ska ta mig till..Det har gått så fort!!
beatrice

2012-12-29 @ 04:17:58
URL: http://angieaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0