24 december

Imorse vaknade jag av att två småpojkar kommer inspringades på mitt rum och viskar:
"Bea, the christmas gift are downstairs, come on, wake up!" Sedan springer de i full fart ner för trappan.
Sätter på mig en kofta och går ner till familjen där barnen sitter ivrigt vid julgranen och kollar på alla paketen. När alla har satt sig runt granen hugger de in på alla julklappar och julklapps öppningen börjar. 
Barnen fick jätte fina leksaker och kläder! Roligast var nog hur glad Liam blev när han såg en Apelsin Juice lådan och trodde han fick det i julklapp, när jag i själva verket hade lagt hans "boll" i lådan. HA!

Jag själv fick jätte fina presenter från familjen. En tränings tröja, en coach plånbok, örhängen, en frihetsgudinna att hänga i granen och panera gift card (haha internskämt). Blev jätte glad för allting! Jätte fina grejer alltihop!

Just nu håller barnen på att leka för fullt med sina julklappar. Vi ska väl fixa oss lite senare och åka iväg till släktingar. Ikväll sover vi hos Keith och Paula och firar sedan christmas day där. Lär bli mysigt!

Fick föresten öppna mitt paket från mamma och Jossa också som innehöll hårprodukter och presentkort på klippning när jag kommer hem! OOOH vad skönt, jätte bra saker, TACK, tusen tack <3

Vill önska er en riktigt God Jul gott folk! Hoppas den bli fin för er, det lär den bli för mig! 
PUSS












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0