23 december - svenskt julbord

Min dag har spenderats till stor del här hemma. Slog in de sista presenterna och tvättade all smutts tvätt.
Åkte iväg en snabbis till Stop & Shop, CVS och GAP innan jag tog mig hem igen och hjälpte Jonna med att fixa inför julbordet.  

Jaque kom över en snabbis och överlämnade en liten julklapp och ett jätte fint julkort! Tänk att det finns så fina vänner som henne! Sådana små saker uppskattas så grymt mycket! Blev verkligen jätte glad!

Innan julbordet åt vi pepparkakor och drack glögg framför Giants matchen. 
När maten äntligen var färdig tog vi alla mat. Det var väldigt gott tycker jag allt, som en vanligt julbord! Ryan frågade dock om jag åt för två :((( Betyder de att jag är tjock?? Haha, han är så taskig ibland! Får banta helt enkelt efter jul...
Nu ikväll kollade jag och Jonna (Ryan låg och snarkade i soffan) på filmen Elf. Har aldrig sett den förut, men jag tyckte den var bra! Jonna och jag skrattade ikapp och den var faktiskt lite små gullig! Så Patrik, när jag kommer hem ska vi se på den, så du vet!

Nu har vi precis lagt ner alla paket under granen så imorgon när barnen vaknar ska vi alla gå ner samtidigt och öppna alla! Det lär bli mysigt!!

Godnatt på er! 









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0