18 december

Klockan 8 började jag imorse med att lämna av Maddox vid bussen. 
Under förmiddagen lekte jag och Liam lite här hemma och sedan gick vi på den sista library klassen. 
Tillbaka hem för att möta upp Maddox och sedan åkte vi ganska direkt till SteppingStones där vi sedan spenderade eftermiddagen. 
Tomten, Tomtemor, The Snowman och en ren var på besök där och självklart tog jag med barnen dit då. Liam var väldigt blyg men Maddox pratade på om allt han önskande sig (Speciellt en Patriots hjälm).

När vi kom hem blev det middag innan Ryan hämtade upp Maddox och åkte till Danbury Mall för att se en spelare från Giants medans jag och Liam hade en mysig kväll innan det var sovdags för hans del. 
Har hunnit med lite fix och trix inför jul ikväll också och kollat ikapp de missade avsnitten av Julkalendern. 

Nu är det sov dags! Håll tummarna för att jag blir frisk snart!
PUSS godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0