lista

1. Hur gammal är du om fem år?
25

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Liam och Maddox

3. Hur lång är du?
1,59 ja, jag vet jag är kort.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Ted

5. Vem ringde du senast?
Patrik

6. Vem ringde dig senast?
Patrik

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
I was already there! ;) 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror vilken mobil man har. Om man har iphone skickar jag hellre sms. Med min amerikanska ringer jag hellre.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Snart 6 månader sedan :o

11. Vilken ögonfärg har du?
Blågröna

12. När vaknade du i dag?
8:50

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mistletoe

14. Vilken är din favoritplats?
Måste nog vara utsikts berget i Sannäs.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhuset och polisstationen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I Cali eller i Stockholm.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken och mördare.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Måste nog varit någon av alla de galna utgångarna i Miami.

19. Hur stor är din säng?
Jag har ingenaning, det är en queen size iallafall.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Shorts och t-shirt oftast

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2, men skulle nog velat ha 3,4 stycken!

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.

24. Vilka städer har du bott i?
Linköping och nu här i Wilton.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på stranden, strumpor inomhus och skor utomhus.

26. Är du social?
Tycker jag nog allt jag är, iallafall så försöker jag vara det!

27. Vilken är din favoritglass?
Sandwich och daim helt klart!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Annanaspaj, (mammas) hallonpaj (anettes) eller jordgubbar doppade i choklad.

29. Tycker du om kinamat?
Absolut! Går alltid ner.

30. Tycker du om kaffe?
Nej jag har ju inte lärt mig det ännu. Men har ju lovat Jonna att jag ska lära mig det detta år. Haha!

31. Vad dricker du till frukost?
Orange Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Alltid så långt bort från dörren som möjligt (alltså längst in mot väggen)

33. Kan du spela poker?
Nej har ingenaning om hur man gör.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja klart. Det är super mysigt!

35. Är du en beroendemänniska?
Beroende av vad undrar jag då? Mat? Ja isådanfall.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Mina fina mormor. Tänk er att hon fick mig som 50 års present. Man kan ju inte få något bättre än en skrikande unge! ;)

37. Vill du ha barn?
Om jag vill! Kanske inte nu direkt men sen absolut!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, då hade jag med all säkerhet svimmat!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Om jag ser bottnen i havet så kan jag bada där, annars föredrar jag bassängen.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och resor

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga super dyra vad jag vet, kanske något man har fått men annars inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Glee helt klart!

44. Kan du rulla med tungan?
Som ett korvbröd? För det kan jag!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Roligaste måste nog vara Elin.S hon kläcker ur sig de mest konstigaste sakerna och man har verkligen aldrig tråkigt i hennes sällskap.

46. Sover du med gosedjur?
Nej det är bara jag och kuddarna!

47. Vad har du för ringsignal?
Någon typisk t-mobile ringsignal.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Njae inte vad jag vet.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Nagellack

50. Flirtar du mycket?
Flirtar och flirtar vet jag inte, jag är bara trevlig!

51. Kan du byta olja på bilen?
Haha, eh nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Har inte läst en hel bok sedan jag gick i 8an. Så de kommer jag inte ihåg.

54. Läser du dagstidningen?
Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Haha ja ibland när jag sitter där i min ensamhet får jag till några snygga moves haha.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
KTU 103.5

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En adress.

59. När var du i kyrkan senast?
När Jossa konfirmerade sig.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Pelle hette han. Världens bästa fysiklärare!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3 dagar på Putte i Parken.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Elin.G och Carro gjorde en jätte fin scrapbook till mig med fina bilder innan jag åkte. Det var fiiiint!

63. Vad lyssnar du på just nu?
Whistle - Flo Rida

64. Har du varit med i tidningen?
Ja lite här och där. Haha!

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Har ingenaning faktiskt.

66. Vem såg dig naken senast?
Någon av brudarna i Miami säkert.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa, annars går de ju inte.

68. Hur imponerar man på dig?
Man ger komplimanger och ger mig ett leende. Haha!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma

70. Har du någon piercing?
I öronen

71. Din största vinst?
Jag vinner oftast inget större. Mer små saker på Liseberg (små djur eller en chokladkaka)

72. Civilstånd?
Upptagen

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se och bloglovin.

74. Är du fåfäng?
Ja det är jag. Bryr mig om hur jag ser ut och ibland orkar man inte.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Om jag ångrar det så skulle ju inte mitt liv se ut som de gör idag. Och jag är nöjd med hur det ser ut.

76. Hur gammal är din pappa?
56

77. Vilket är ditt drömjobb?
Eventmanager eller bröllopsfixare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åkt som utbyttes student i ett år i USA på high school. Vore super fränt.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hund, degusar, katt. Tycker katt kan räknas även fast den inte var våran men den bodde hos oss princip hela tiden.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag har fobi för poliser
Jag är flygrädd
Jag har spelat frisbee (alltså i ett lag)

81. Svär du ofta?
Har blivit väldigt mycket mindre sen jag flyttade till USA. 

82. Sverige när det är som bäst?
En varm sommarkväll på en klipphäll på västkusten med en kall cider / ett glas kallt vitt vin i handen.

83. Kan du åka slalom?
Jaharå

84. Vad har du ätit i dag?
Flygande Jakob med ris, korv och en glass.

85. Vad har du för utbildning?
Samhällsvetenskapliga programet med inriktning samhäll. Kul ha?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Rumpan

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Magen och höfterna.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag är skit bra på att mima. :D

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Klumpig

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Sånt där kan jag inte. Historiska nej du, ingen gamal person som intresserar mig..

91. Saknar du något?
Ja, personer och saker från Sverige!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Egentligen inte. Men för traditions grejen tycker jag det är trevlig.

93. Vad gör dig ledsen?
Sorliga sånger, taskiga människor, när någon dör osv.

94. Vad gör dig glad?
Liams och Maddox dance moves, skratt, familj, vänner, pojkvän och sol!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Jag har varit förlovad.

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba, vara med vänner och shoppa!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Hela jag är ganska knasig så jag vet inte riktigt haha.

98. Vad har du för laster?
Har ingenaning om vad det där ordet betyder.

99. Vem är din förebild?
Victoria Beckham

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Tvätta bort mitt smink och sova.

Natti!

Trackback
RSS 2.0