Två "raggningar" inom loppet av 10 minuter

Denna kväll har jag spenderat hemma en timme, 10 minuters väntan på Elin, 15 minuter på ett fik, 1 timme och 57 minuter (kanske mer) i en biosalong ihop kruppen tätt nära Elin, 10 minuters gång färd hem (som bara ska ta 6 minuter egentligen) och nu har jag landat i min säng!

De där 10 minuterna hem var på något sätt roligt. Började med att jag träffade två gamla (40 plusare) män som stoppade mig och sa:
Mannen: Ursäkta!?
Jag: Ja?
Mannen: MEEEN oj vad vacker du är!
Jag: Haha tack!
Mannen: Hahha nu kom jag av mig lite, men du vet du vart man kan gå och dricka öl?

Precis innan han går säger han:
Mannen: Du, din pojkvän måste vara den lyckligaste killen på hela jorden som har fått en sådan vacker tjej som dig! Ha det bäst! (Sen gav han mig en slängkyss)

50 meter senare möter jag ett killgäng på 5 grabbar.
Kille: Duuh, vet du vart Ågatan ligger?
Jag förklarar vägen för dom.
Kille: Tack som fan! Du ska inte med på en liten bira eller? Du är ju snygg menar jag, så en öl och dig bredvid vore ju inte fel!

Haha killar alltså!


Kommentarer
Postat av: Morbror

Man är inte gammal vid 40+!!!

2011-12-01 @ 07:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0