Söndag

Personal festen var grym! Vi spelade bowling, åt god mat och drack gratis alkohol!

Jag och Sebina drog oss in mot stan med förväntningarna om att dansa loss på dansgolvet och bara go wild and crazy! Ändrade planer såklart när man har alkohol i kroppen! Vi gick skilda vägar och det slutade med att jag satt i domkyrkan med först ågge som sällskap och sedan även P och R!

Imorse vaknade jag riktigt tidigt, men låg vaken ett långt tag!

Annars har inte mycket hänt! Vart hemma och sedan nu har jag Amanda här på besök! Vi skrattar åt en som skriver till henne hela tiden! Patetisk är hans efternamn haha!

Nu ska vi mysa vidare!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, typiskt mig, ta bort den innan!

Så: wiiieee! Håller sjuttioelva tummar! Puss!

2011-11-20 @ 23:57:50
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0