natt (onödig) fakta

Så jävla onödigt av mig. Satte i batterier till en klocka (som tydligen inte hade några batterier) samtidigt som jag städade mitt rum förut. Och nu kom jag på varför det inte finns batterier i. Den låter ju som in i helvete. KLICK, KLICK, KLICK ,KLICK! Stör mig som tusan, men orkar inte gå och pilla ut de små batterierna. Så får skylla mig själv!

Föresten var det en kille härom dagen som sa att jag skulle gissa hans namn:
Jag: David, Niklas, Pelle, Adam?
Han: Nej det börjar på J.
Jag: Jakob, Jonas, Johannes, Jon.
Han: Ji
Jag: Jingis? Jinkel?
Han: Jimmy fattar du väl?
Jag: Klart jag inte fattar de, du ser ju ut som en Jinkel.

Jinkel är alltså ett kinesikt namn enligt mig. HAHHA!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha, kul att typ det första du gissade på var Pelle XD

2011-11-28 @ 16:16:12
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0