make them go oh oh

Alright, nu är det söndag igen då. Imorgon börjar ännu en ny jobb vecka, men längtar redan tills den är över då det är försenad Halloween fest på g! Har verkligen inte bestämt vad jag ska ha på mig så ska gå till Guns hobbybod eller något senare. Vi får se hur det går med det här iallafall! Ni lär ju märka vad jag klär ut mig till förr eller senare.

Idag har jag annars inte planerat så mycket. Ska åka till Elin och hämta min väska, gå på promenad med Adam och kolla på EMA. Slapp söndag helt enkelt! Och imorgon, så kanske jag kan avslöja något för er. Som bara två personer vet om än så länge. Men vi får se hur allt löser sig. Hoppas på det bästa förstås!

Nu ska jag äta frukost (seg, ja)

PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0