Onsdag

Bredvid mig i detta nu har jag en ganska så övertrött Josse! Eller det är kanske inte bara hon som är, jag med för den delen. Vi försöker så himla bra vi kan att bli klara med våra författar presentationer som ska vara inlämnade imorgon. Jag tror minsann vi lyckas, iallafall innan vi somnar. När vi somnar är en annan fråga.

Idag har jag varit himla produktiv (inte för jag vet vad det ordet ens innebär, men lisa, som förövrigt är himla cool, brukar använda sådan där svåra ord som jag inte förstår mig på så kan jag lika gärna försöka och se ifall det kan bli bra ändå) ska ni veta. Jag har varit på LGS (barngympa) för att skriva på lite papper inför min lön med mera. Har också bokat om min tid för balfrisyr pröving, varit på vårdcentralen, skjutsats min syster på konfirmations läger i Rimforsa, lagat mat med Josse och nu sitter jag här.

Himla mycket babbel blev det nu hörni, men jag gör allt för att slippa plugga! Men nu ska jag ta tag i det här i en halvtimme, sen tar jag paus igen för att se BB!


Ibland är jag för himla cool

Puss fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0