Lördag

Idag har varit en skön dag, jag har tagit det som det kommit helt enkelt.
Jag bestämde med Carro att vi skulle gå på stan, det gjorde vi minsan. Efter några timmar blev vi trötta så vi satte oss hemma hos mig för lite jordgubbs ätande.

Senare gick vi mot stångebro ishall för att se när alla fina balpersoner kom gående.
Resten av kvällen spenderades lite på chicolata (vet inte hur det stavas, och tänker inte leta upp heller hur det stavas ) och lite nere vid stångån med en hel drös fina människor. Helt enkelt en himla bra dag!

Bilder från dagen bjuder jag givetvis på:


Carros och min "lunch"


Fiina du!


Matilda var riktigt gullig idag i sin fina balklänning











Göölligt värre..



Sötis Elin


Jag själv fastnade inte så bra på bild idag.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0