Helgen som var

Förlåt för den himla dåliga uppdateringen, men jag har haft fullt upp med släkt, vänner och pojkvän här hemma.

I fredags vart det lite fest med fina vänner + pojkvän.
Lördagen kom släkten, vi gick på stan och på kvällen gick vi till min systers redovisning i konfirmation. Senare på kvällen var jag även barnvakt. Vi hade himla kul med bad i pool, film tittande och bakande.
Söndagen började med konfirmation och sedan lunch med släkt och vänner.
På kvällen orkade jag inte göra någonting så jag tvingade Felix att stanna hemma med mig och kolla på BB.

Imorse åkte Felix hem. Vid 10 ringde mobilen och då ville Alexs mamma att jag skulle vara barnvakt. Så fort på med kläderna för 3 timmars barnvaktssittande. Nu är jag hemma och jag inser att det här inlägget blev lite halv flummigt, men som sagt jag har inte uppdaterat på ett tag så nu vet ni vad som har skett i mitt liv.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat, lägga upp lite bilder här och försöka få tag på någon vän för att leka lite ute i solen.

Puss så länge folk!

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-30 @ 14:52:19
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0