U smile, I smile

Hej!

Idag har det varit en halv stressig dag.
På håltimmen hann jag med att åka hem till mamma och hämta lite grejer, skriva kort och posta dom.
När skolan var slut tänkte jag: Åh vad skönt att äntligen få sova lite. MEN, då ringde telefonen och så var det bestämt att jag skulle sitta barnvakt till Alex.
Direkt efter det var det bara att trampa iväg på cykeln till nästa hus där det var första gången jag träffa barnen och familjen. Så lekte lite med barnen och nu är jag hemma.
Känns som jag har hunnit med väldigt mycket idag.
Och mer ska jag göra. Städa rummet (vill inte att det ska vara stökigt när jag får 6 söta flickor hemma hos mig), duscha, BB och kanske lite engelska.

Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0