The cave

Godkväll gott folk!

Nu har jag äntligen skrivit klart min uppsats. Är sådär nöjd, men det får duga tycker jag allt!

Idag har det hänt:
Hade en lektion på arbetsförmedlingen.
Haft PA-redovisning inför 9or på Berzan.
Har ringt till CC för lite mer information om USA.
Fick ett samtal av en mamma som behövde barnvakt (wiho)
Städat hela lägenheten.
Kollat vänner med mina vänner.
Åkt hem till pappa och skrivit klart min religion uppsats!

Så ja, inte världens roligaste dag, men den dög!

Imorgon blir det lite skola, kanske lite plugg och sen får jag se vart jag hamnar.


Gulle Alex och jag

Nu måste jag nog hoppa i säng så jag inte är allt för trött imorgon.
Puss godnatt min skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0