one by one

Oj nu var det länge sen jag uppdaterade här.

Sen jag sista hörde av mig så har jag varit på födelsedags fest för Crille och Lisa, slappat gärnet i soffan med Felix och varit på balträning med snälla Hampus som ställer upp när inte Adam kan!

Idag har min dag varit upp och ner. Först var jag så sjukt glad och sprallig sen sjönk mitt humör på en sekund när jag fick reda på att familjen i Washington inte längre är min match. Jag måste tydligen ha 200 timmars barnerfarenhet (med barn från 0-2 år) just nu för att kunna fortsätta vara matchad med den familjen. Även fast de får barn i november. Tycker det är så sjukt tråkigt just nu, så får se hur jag ska lösa detta ville ju verkligen ha den familjen.

Jaja, nu ska jag ta och hoppa in i duschen.
PUSS och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0