Happy bappy birthday

Min huvudvärk är dubbelt så hög som imorse och jag mår faktiskt inget vidare bra. Vill bara gå under jorden ungefär..

Men i vilket fall som helst så har vi idag en sjukling till, som heter Crille som fyller år idag. Han är en bra kille den där Crille. Så därför utbringar jag en skål (med mitt vatten glas och panodil) och säger ett stort grattis på 19 års dagen stora pojk. Du kommer alltid vara större än mig, längden och åldern. Även fast du bara fyller en månad innan mig.



PUSS på dig Crills du är för bra!


Kommentarer
Postat av: Crille

Bea, bäst är du! :)

Tack så mkt, jag skålar med mitt glas vatten oxå (y)

Puss :D

2011-03-01 @ 22:53:42
URL: http://crilleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0