fredag

Ikväll har jag pappa och jossa varit på LHC match. Oh herregud vad det var spännande. Höll på att dö där ett tag och som tur var vann de också!

Min dag började med att jag åkte till skolan för att skriva en analys. Där efter slutade jag.
Åkte till Norrköping för att hämta ett paket till pappa och sen åt vi lunch på Cloetta! Ibland kan det löna sig att äta lunch med pappa, han har bra kontakter ;)

På eftermiddagen var jag med Josse hela tiden. Vi såg BB och målade naglarna, ni vet sånt som man brukar göra haha.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, trycka i mig panodil, och kanske förbereda frågor inför imorgon då jag ska prata med familjen.
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Hej



Oj det var spännade på tv också!!!

2011-03-19 @ 11:41:26
URL: http://blogg.viktorsaav.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0