bring it on

Jag vaknade klockan 8 imorse och satte då mig direkt upp i sängen och började att plugga. Satt kvar i sängen till 12 då det var dags att börja fixa till mig/äta frukost och börja gå mot skolan.
Egentligen är det studiedag idag men jag var tvungen att göra omprov så det var bara att traska dit.

Efter provet gick jag till gymmet. Duktig tjej, jag har ju inte varit där på ett tag på grund av att jag har varit sjuk, alldeles för mycket att göra i skolan och sen har jag ju varit i Österrike också. Men idag kände jag att jag var tvungen och plus att jag ville ha en liten paus från pluggandet.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen måste jag gräva ner mig i lite mera plugg tyvärr.

Ni får stå ut med denna dåliga uppdatering ett tag, för just nu tar skolan över mitt liv..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0