All my love

Kommer ni ihåg när jag sa att jag hade fått en match med en familj från USA?
Iallafall, de tog bort mig efter några dagar och igår fick jag en ny familj.
Denna familj bor i Washington och verkar som en gullig familj. Mycket bra med andra ord. Dock får de höra av sig till mig om de tycker jag verkar intressant, så vi får se. Men man kan ju alltid hoppas att de slår en pling.

Jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna men jag har mina skäl.
Och föresten har jag blivit helt besatt av BigBrother. Roligt program det där.

Nu måste jag föna håret.
Talk to you later. <3


Kommentarer
Postat av: malin

vad kul! bor dom i Wahsington eller Wahsington DC? :D

2011-03-16 @ 20:45:52
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0