when I come around

Min söndag gick mest åt till att slappa hela dagen. På kvällen tog jag bilen till Hampus. Jonas och Mixo var även med. Vi åkte och handlade mat. Och killarna hade som vanligt inga pengar så vem får ställa upp. Jo jag såklart. Tur att lönen kommer snart iallafall.

Hemma hos Hampus gjorde vi tacos. Sedan kom även Lisa och Matilda och det blev sen lite prat på altanen.

Måndag idag, och jag ska idag ha börjat "kris-veckan" som min chef uttryckte det. Men duktig som jag är har jag redan gjort klart dagens arbete, så jag får som vanligt lite fritid. (Ni får inte tror att jag latar mig, för jag är himla effektiv ska ni veta!)

Nej, nu är det dags för lunch.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0