Veronica Maggio


Bild från Google


Vid halv åtta igår kväll satte jag mig på ett ganska så fullt tåg på väg till Norrköping med Amanda.
Eftersom vi var så pass tidiga försökte vi leta upp ett café och sitta och fika lite innan.
Vid tio i nio började vi röra oss till konserten och herregud vad mycket folk det var. Norrköping kunde ju ha valt ett ställe med bättre plats, mindre stolpar och mindre stängsel.
På något sätt så slutade med att jag och Amanda stod ganska långt fram stående på tå och sjöng med till låtarna. Maggio är sjukt bra, låter precis som på skiva, alltså super bra!

När det var slut drog vi oss mot resecentrum. Tåget hade dock precis gått så vi satte oss på Hugos för att ta en cider i väntan på tåget.

Tack för en himla trevlig kväll och för att nya tankar har kommit in i mitt huvud. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0