the future.

Framtiden är något jag har tänkt på ett himla bra tag nu.
I januari var jag helt säker på att jag om några veckor skulle vara iväg på mitt livs största äventyr någonsin. Men saker och ting ändras och ännu är ingenting bestämt.
Eftersom man inte riktigt vet med det här Au Pair programmet när man ska komma iväg, när man får familj eller någonting har jag börjat fundera på en plan B.

Många av de planerna är att åka utomlands.
x Österrike (plugga tyska i 8 veckor, sedan jobba i St:Anton på bar, hotell, café,)
x Norge (jobba på café, butik, rensa fisk(?) )
x London (plugga engelska i 8 veckor, sedan jobba på hotell, bar, café)
x Spanien, Grekland, Cypern (var och vad som helst, bara jobba)
x Australien (jobba med vad som helst)
x Sverige (jobba inom event)



Fina vänner har jag iallafall, det är inget jag behöver fundera på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0