SÖNDAG

Kunde inte sova förut så var tvungen att checka förbi här och kolla läget.

Jag har spenderat min helg tillsammans med vänner. Det har behövts.
I fredags efter jobbet var det utgång med Josse som gällde. Vi gick till Platå och snacka om sten dött..
Lördag segade jag mig igenom tillsammans med Josse och Adam. Vid fem ersattes Adam av Elin och Carro och vi satt hemma och pratade hela kvällen!

Idag har jag bara varit helt seg och legat i sängen. Under dagen bestämde jag och Amanda oss för att gå på bio och se Bad Teacher. Det gjorde vi minsann och den var bra, kan rekomenderas!
Till sist hamnade vi här i min säng där vi kollade på bilder från Alanya samtidigt som jag masserade henne. Himla bra vän är jag ;) Hahaha. Puss mandis <3



Nu ska jag dock sova, har en lååång arbetsdag framför mig.

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är du minsann:) måste ses snart igen! <3

2011-07-05 @ 15:17:20
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0