My heart will choose too stay

Igår spenderade jag min kväll hemma i soffan tills klockan blev halv nio. Då mötte jag upp min kära vän Amanda vid Scandic för att mysa lite. Dock blev vi lite spontana och satte oss på Storan för att ta en cider. Vi gick sedan vidare till Ågatan för att ta en till. Efter en stund så trillade Josse och hennes kompis Madde in och vi satt och pratade med dom.
Runt halv tolv kom jag hem och då blev det sängen direkt.

Nu är det jobb igen, och ja, som igår, har jag ingenting att göra. Min handledare sa åt mig att jag kunde surfa runt lite på nätet så det är det jag gör när jag inte har några uppgifter, annars skulle jag såklart jobba!
Man märker verkligen att det är semester för mycket att göra är det inte.

TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0