Musjävlen

Seriöst, en timme kvar och jag har ingenting att göra. Facebook är spärrat här på jobbet så min tid går åt att kolla massor gamla blogg inlägg och uppdatera här.

Föresten kul grej som hände förut och har hänt förut.
Jag har en svart datamus bredvid tangentbordet och även en hålslagare. Förut låg även min mobil där. Det roliga med det här var att min handledare satte sig här för att visa en sak på datorn och det första han gör är att försöka dra lite i min mobil och säger: Vafan då! Vad är det med musjävlen! Han upptäcker sen att det är min mobil och skrattar. Efter någon minut är han på hålslagaren och säger exakt samma sak.
Hahha, han är härlig min handledare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0