Måndag

I onsdags bar det av till Karlskoga där ett par festival-dagar väntade.
Vi har haft det himla bra. Sett bra artister, druckit alkohol, ätit pizza, gått på de välkända bajamajorna, skrattat, spelat kort, dansat, stått och njutit i regnet, luktat äckligt, svettas i ett tält, byggt ett förtält som ramla ihop, träffat folk och massor massor mer. Det tycker jag summerade rätt bra vad vi har hunnit med.

Vi åkte dock hem i lördags istället för söndagen för vi tyckte att artisterna på lördagkvällen inte var så värda att vänta på. Vi drog hem och istället blev det spontan utgång med Josse och gänget för att fira Adams (balis partnern) födelsedag. Riktigt rolig kväll!

Söndagen blev det bakishäng med pajasen.

Ny vecka, nya tag? Eller..?
Nej jag började denna vecka med att spendera lite pengar på BikBok där jag gick wild and crazy på alla rea kläder. Så nu har jag mer kläder i garderoben.



PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0