Dagens Världsproblem

Mina världsproblem idag är:

x Det är för kallt på jobbet, dock sitter jag i klänning bredvid en fläkt men ändå!
x Jag vill hitta en familj i USA, ganska nu direkt!
x Jag måste ha en B-plan ifall jag inte kommer iväg. Ska jag jobba? Åka till Norge? Sova? Träna? Vad ska jag göra??
x Alla mina 185 låtar på mobilen har jag lyssnat sönder under de här veckorna jag har jobbat, jag vill ha nya tack.
x Min syrra fick en ny mobil igår (den som jag har velat ha sen den kom ut)
x Jag förstår mig inte på vissa folk
x Jag glömde strumpor i skorna
x Jag har inte packat upp sen PIP.
x Vart ska jag äta idag?
x Jag har glömt att klippa bort snöret som finns på tröjorna jag köpte igår.

Seriöst, förstår ni hur tråkigt jag har, och vilka problem det finns. (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0