Söndag

Den här helgen har uppdatering inte varit bra, men jag har försökt att njuta av att sova och ta det lugnt.

I fredags sov jag, min mamma och jossa i Norrköping hos Roger. Vi åt mat och kollade på tv.
På lördagen åkte vi och kollade Norrköpings shopping och jag kom hem med två par tröjor och två par skor. Jag är nöjd iallafall.
Vi hann även med att fika lite nära Kolmården hos Rogers bror. Trevligt.

Igårkväll så hade jag besök av fin fina vänner. Vi tog upp hela soffan och bänkade oss framför tvn för att se Melodifestivalen. Alltid roligare att ha folk omkring sig när man ser på det.
Kvällen slutade 3 på natten med en Josse sovande bredvid mig.

Idag vaknade vi upp, städade och vandrade upp mot staden. Shoppade loss gjorde jag. Oj vad nöjd jag blev igen. 4 par byxor, 2 bhar och alla hjärtans dag presenter.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men det är sånt som märks.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0