Rasputin

Jahaja.
Denna dag gick inte heller som jag hade tänkt mig.
Jag fick kramper i magen (vet ej varför) gjorde så himla ont att jag faktiskt började gråta och knappt kunde gå och hej och hå. Men min snälla vän Josse hjälpte mig till sjuksköterskan. Tur att man har så fina vänner.

Annars har jag spenderat dagen åt att träffa en gammal vän på bussen, shoppat nya kläder inför Österrike (man ska icke vara ful i backen inte) och glidit runt i min OnePiece. Jag praktiskt taget lever i den! Nej så illa är de inte.

Nu väntar jag på svar från Nadia för att se om vi kan ses eller ej och sen så får jag väll pallra mig upp för att spela lite Wii Dance med min syster. Nu ska vi bli fita!

HÖÖÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0