Onsdag

Hallå på er! Vill bara först säga att Amanda du är min soulmate, tänker precis som mig ;) Hahaha.

Hur som helst, nu sitter jag i soffan och luktar lite bebis, har nästan inte lust att duscha för det luktar så gott. HIHI. Annars kollar jag på något matlagningsprogram och kom helt plötsligt på att jag saknar mitt iv-val konditori. Vill göra massor bakelser och efterätter. MUMS.

Har hunnit med en himla massor idag. Kom precis i tid till skolan, redigerat filmen i PA, åkt bil, varit barnvakt, tjänat massor pengar och ätit gott.

Nu ska jag hoppa in i duschen (tyvärr) och sen kanske göra lite samhällsarbete (kolla vänner)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Awwwww :D<3

2011-02-09 @ 22:03:42
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0