Dag 25 - En första

En första vadå?

En första bästavän.

Min första bästa vän.

Elin Silverstig.
Lyssnar, pratar alldeles för mycket, virrig, omtänksam, gullig, knäpp, blond, smart, bryr dig inte om vad andra tycker, för snäll, skrattar. Det beskriver dig ganska bra tycker jag!

Under alla dessa år har jag  nog aldrig sett dig arg. Du går alltid med en leende på läpparna, även i de jobbigaste stunderna. Och det beundrar jag dig för. Du är stark och så himla egen! (Du är väääääldigt speciell, på ett bra sätt)

Sen den dagen jag fick det där "dela-hjärta-halsbandet" utav dig, har du alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. Du kommer alltid finnas där, hur gamla och fula vi än blir så är det du och jag!
Tack för att du är den du är och att jag får spendera alla underbara minnen med dig. Du är fin du!



/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0