1 februari

Halllåååjsan på er!

Jag har som vanligt var väldigt dålig på uppdateringsfronten.

I söndags var det bröllop/bal mässa i Cupolen och jag var självklart där. Träffade Tyra och kollade på bra ställen att sminka sig och massor mera.
Vid 4 var det dags för balträning och vi började med snurrar. Kanske inte min starkaste sida, men jag dög! Direkt efter träningen åkte jag och mamma till Norrköping för att sova över där. Mys på hög nivå.

Måndag var det skola som vanligt och idag med.
Men dagen var inte som alla andra dagar, nej. Mr Hampus skadade sig och hans dag slutade på akuten. Tyckte väldigt synd om honom och som vanligt när det blir obehagliga situationer där vänner/familj har ont mår jag riktigt illa. Och så blev det då med.

Annars har jag tvingat mig själv att träna efter att jag kanske (jätte kanske) ska besluta mig för att ta hål i naveln. Vet inte om jag vågar riktigt men jag har velat det ett bra tag. Och det är ju inte direkt en tatuering som vara förevigt!
Så det ska jag tänka på.

Nu väntar syster och solsidan på mig.


BTW, min OnePiece har kommit och jag stortrivs i den!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0