Ett sådant där test igen.

Bara för att jag hittade detta test på min gamla blogg och kände att alla svar stämmer inte längre, så jag gör om den helt enkelt!

Du heter: Beatrice Kånge
Smeknamn: Bea, Beasås, Beis, Bearnaise (kärt barn har många namn)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Snälla bli min - Veronica Maggio
Beroende av: Luft och umgänge.
Vad tror folk om dig? En liten tjej, dramaqueen, snäll, söt och himla konstig.
Stämmer det? Ja det tycker jag allt.
1. Jag är liten
2. Dramaqueen, javisst! Händer något brukar det handla om mig.
3. Snäll, ja det är jag mot alla som är snälla mot mig! Även till dom som egentligen inte förtjänar det, för snäll helt enkelt!
4. Söt, jo dom dragen kan jag väl kanske ha då. Haha!
5. Himla konstig, jo det måste jag medge att jag är. Kommer på konstiga idéer, är inte så smart och säger opassande saker vid fel tillfälle.
Vad får du oftast komplimanger för? Min stjärt/rumpa.
Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta, bjud mig på middag, var dig själv och ge komplimanger så har du mig som i ett smäck. (typ..?)
Brukar du skratta för dig själv? Haha, hela tiden.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej, nu ska jag sova, men ville bara säga att du är en fin vän! Och jag kmr gråta sönder när du flyttar! men jag kmr ju och hälsar på sen! :)
Puss på dig :) <3" - Elin
Var bor du? Östergötland, Linköping (i stan och på landet)
Trivs du där? Jarrå, men snart så flyttar jag till ett helt annat land!
Har du haft sex idag? Nej
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Bea eller Hallå?
Vem ringde du senast? Pappsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi hörs i veckan, PUSSHEJ!
Antal timmar sömn inatt: Natten har inte riktigt börjar än, men igår natt fick jag väl 5 timmars sömn.
Sov du ensam: Nej nej. Hade en fin person bredvid!
Brukar du komma i tid: Alltid, hatar att vara sen. Eller jag försöker alltid att vara i tid.
Hur känner du dig nu: Trött, seg, och lycklig!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och rosa.
Vad tycker du om fötter: Hatar verkligen fötter, det är nästan det värsta som finns. Dock kan folk gärna få massera mina om dom vill, men jag skulle aldrig kunna ta i någons fötter (inte ens mina egna, ussh)
Vad saknar du: Många människor saknar jag, Elin i USA, farfar, Bella och P.
Sen saknar jag mina solglasögon som jag har slarvat bort, min bankdosa en bh och en tröja. Förstår inte vart allt försvinner?
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut! Den var helt awesome!
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ganska olika, men oftast efter tolv.
Är du blyg? Nja, det beror i vilken situation jag hamnar , jag har varit blygare men nu är jag mycket mer social och inte så blyg!
Sysslar du med någon idrott: Nej, jag tränar för mig själv!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det kan absolut hända. Dock aldrig hänt för mig, det krävs lite mer för det!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Slå mig själv och se om det gör så ont som alla killar jämt klagar på. Sen skulle jag lyssna på allt snack som killarna har och gå och kolla på tjejers rumpor. Haha!
Är du nöjd med ditt liv: Jajjemen! Kunde inte ha det bättre just nu känner jag.
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte, då ska man kolla på My Super Sweet 16, där är de bortskämda.
Vad gör du i morgon: Solar och badar vill jag svara på den frågan men tråkigt nog är svaret att jobba..
Vad är det värsta du vet? Mörker, mördare, falska folk, läbbiga djur och fötter.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut! Har bland de finaste vännerna som finns verkligen!
Vad är det finaste du fått? Finaste jag har fått..Kan faktiskt inte välja något. Jag har fått så mycket fint!
En speciell dag du minns: Balen! 4 juni 2011. Ett minne för livet helt klart!
Du samlar på: Inget speciellt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Elin, Lisa, Josse har varit dom jag har ringt när jag varit irriterad/arg och ledsen.
När grät du senast: I torsdags tror jag. Iallafall för några dagar sedan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara och flytta till LA!
Vill du gifta dig: Klart jag vill det! Har redan planerat allting. Nästan iallafall (min man kommer inte få va med och bestämma så mycket haha, skojja)
Vill du ha barn: Eftersom att jag älskar barn är barn en självklarhet i mitt liv!
Är du musikalisk? Lite grann är jag nog det, kanske.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej du.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det här hänt så många gånger så jag orkar inte räkna (låter som att jag är emo haha)
Biter du på naglarna: Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0