träd är träd

Idag vet jag inte vad det är med mig, är helt sjukt trött och känner för att göra ingenting. Ska snart hoppa in i duschen och sedan sätta på mig min OnePiece och sedan kolla tv! Skönt att bara va ibland också!

Sen om det här med trädaktivister.
Såg alldeles precis ett klipp från svt när de högg ner ett träd i Stockholm som tydligen var för gamalt osv..
Folk skrek (varför?) och grät (haha men snälla ge dig) för att de högg ner ett träd. Okej om man högg i en människa, men ett träd snälla ge er människor.
Och sååklart ska de filma en tjej med runda svarta glasögon (påminde om Harry Potter) och rött fettigt hår. En typiskt trädaktivist. Nej nej, jag är inte alls fördomsfull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0