svår knäckt nöt

Elin och jag hade en jätte mysig kväll. Kollade på en sorlig film först, nått med heaven hette den. Och sen sista filmen fick bli Smurfarna. Haha barnsliga, jo tack jag vet. Gullig var den dock faktiskt, och nu förstår jag varför vi säljer så mycket smurfar på jobbet. Bra där!

Nu har jag precis slagit in alla julklappar (01:04) och funderar på om jag och min huvdvärk ska lägga oss på kudden och sova i några timmar. Sen är det upp och jobba hela dagen. Först Sagoland och sen barnvakt hela kvällen. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk för det orkar jag inte och har jag inte tid med heller för den delen.


Nej nu ska jag sova tror jag. Sov gott folk. Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0