God Jul

Så var det jul igen! Jag klagar absolut inte! Tvärtom så är det super mysigt!

Just nu är resten av släkten iväg i stugan och dricker glögg och jag sitter hemma hos mormor och morfar och väntar på att familjen i USA ska ringa mig. Ska se när barnen öppnar julklappar från tomten och sen ska vi bara allmänt prata lite.

Vid tre är det Kalle och efter det kommer tomten hoppas jag. Min kusin sa förut att hon inte trodde att den riktigt tomten skulle komma eftersom hon inte hade varit så snäll i år. Utan en utklädd tomte skulle komma. Får hoppas att den riktigt tomten kommer ändå ;)

Annars ska jag njuta fullt ut av denna dag med min släkt.
Så God Jul på er finingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0