söndag

Igår efter att ha legat bakis hela dagen beslöt jag mig för att gå upp och fixa mig. Eller jag duschade och fräshade, min syrra fixa smink och hår åt mig. Haha göllig ha? Ja hon är lite av en toffel till mig.
Vid sju mötte jag upp Elin för att äta lite mat och snacka strunt för att sedan övergå till Platå där det blev först en flaska vitt, en till, champange, drinkar, helrör, shots, ja allting blev det till slut när vi bara skulle egentligen ta ett glas. Himla bra där. Men kul hade vi iallafall!
Imorse vaknade jag av någon som snarkade. Så spelade spel och sen var det bara att gå upp.
Dagen spenderades i soffan hos mamma och resten av dagen i soffan hos pappa. Jo, jag har visst blivit en soffpotatis.
Nu väntar jag på Anette och pappa ska komma och slå sig ner här med mig så vi kan äta, sen har jag tvingat dom att se "Hur många lingon finns det i världen". Bra söndag kväll om ni frågar mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0