so happy I could die

Nu mina vänner kan jag berätta för er.

Jag har fått jobb, eller ja, jobb för denna vecka.
Jag har alltid haft något för att möta nya människor och hålla på med event. Och för några veckor sedan bestämdes det att jag skulle jobba denna vecka för Upplev Norrköping. De ska hålla i Augustifesten som hålls i stan och jag ska hjälpa till.
Vi började redan idag med förberdelser så som scenbygge (nej jag byggde absolut inte), träffa människor, skaka hand med människor, gå på möte och stressa runt.

Imorgon är det ungefär samma visa, sen på onsdag drar det äntligen igång, med Rix Fm där jag fått det hedersvärda uppdraget.

Ska jobba tills på lördag så det blir kul!

Hoppas ni är lika glada för min skull som jag är ;)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0