run as fast as you can

Goddagens mina vänner.

Igår efter jobbet gav jag mig först hem till pappa för att hämta lite kläder och sedan hem till lägenheten för att ge mig ut på en spring tur. Det ni, de trodde ni aldrig va?
Haha ush, jag har inte tränat på hur länge som helst så min kondis var ju inte på topp om man säger så. Men jag tog mig igenom hela varvet runt ån och det kändes sjukt skönt efteråt.
Jag träffade på alkisar, gamal kompis och sen fick jag till och med applåder av några killar som satt runt ån. 
Mina tankar just då var:
1. Ska jag vända mig om samtidigt som jag springer och halvskrika va?
2. Stanna, ta ut hörlurarna och fråga varför de applåderar åt mig?
3. Springa vidare som ingenting har hänt och låtsas lyssna på musik?
4. Springa förbi vinkande med ett stor leende?

Jag valde det tredje alternativet för att inte skämma ut mig!



Så här söt kände jag mig igår haha!

Resten av kvällen spenderades i soffan framför film och grey's.

2/5 arbetsdagar är snart avklarade (jag måste räkna ner för jag vill vara ledig) och jag har inte mycket att göra som de senaste veckorna. Men jag klarar mig.

Nu är det lunchrast.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0