överrasknings-hejdå-fest

Igår var det överrasknings-hejdå-fest för Elin som ska åka till USA i ett år.
Jag hade styrt upp så alla anlände hem till elins pappa runt sju. Och halv sju var jag och hämtade Elin hos hennes mamma i lägenheten. Hon blev riktigt förvånad och för att göra henne mer förvirrad sa jag åt henne att packa lite grejer som inte hade med saken att göra. Där efter tog jag med henne på en tur i min bil.
Lät henne gissa vart vi skulle hon hon hade helt fel.

Vi kom hem till henne hemma hos hennes pappa och där stod alla vänner och skrek suprise.
Kvällen festade vi hela natten lång, och för mig blev det ett dopp i poolen som vanligt.

Enligt mig blev kvällen sjukt lyckad, och jag tror att Elin håller med mig.
Nu bjuder jag på några bilder.


Ja, jag är himla bra på paint.






Trött tjej idag ja.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0