onsdagendentredjeaugustitvåtusenelva

Har ännu inte hört något från familjen. Men jag hoppas att de hör av sig, även fast det just nu inte ser så ljust ut.

Igår efter jobbet fikade jag på stan med Elin & Natta. Vi satt och pratade i 2 timmar om inte mer. Vi hade riktigt mycket att prata om kan jag säga.

Pappa ringde mig och frågade om jag ville komma till Ekängen för att äta grillat, och självklart tackade jag inte nej, för jag orkade inte äta nudlar.

Fick även ett till samtal under kvällen som gjorde mig lite glad. Men jag tänker inte säga vad det handlade om, det säger jag när allting är klart, om det skulle bli så att det blir något av detta! Men jag hoppas förstås att det blir så, så jag kan få en liten tanke där bak att växa till verklighet.

Nu blir det jobb. (eller ja, vänta på att jag får jobb)
PUSSHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0