i don't really care

Jobbet var sjukt jobbigt idag. Kul att man ska få alla uppgifter nu de två sista dagarna.
Efter allt slit på jobbet tog jag mig hem till lägenheten för att hämta, skor och kläder. Sedan bar det av till Ekängen för att tvätta. Medans tvätten var igång var jag ute och sprang. Direkt efter var det bara att hoppa i poolen och svalka av sig innan duschen och ännu mera tvätt väntade.
Jag tänkte faktiskt bjuda på mig själv idag..
Nu ska nog allting vara klart snart och då är det bara att ta tag i min garderob och förbereda mig för morgondagens alla grejer som händer.
Jag är lite nervös, men det får ni veta någon annan dag varför.
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0