dream on, dream on, dream on my dear and you will disappear

Back to work, och nu på börjar jag min sista vecka här på AT.
Det ska bli skönt att få lite "sommarlov"/semester, men ändå känns det så skrämmande att tänka att efter fredag är jag arbetslös.
Enligt mamma & pappa ska jag gå till Arbetsförmedlingen och skriva in mig, så jag får väl lyssna på dom.
Kommer ju säkert inte få några jobb därifrån så jag ska söka mycket själv istället.

Funderar ju på att sticka iväg till Norge och jobba med fina vänner, så det måste jag kolla vidare på.
För någon familj har jag inte fått ännu.
Ska kolla om det finns jobb utomlands också, typ Österrike, Grekland, Spanien, USA, Canada. Vad som i princip haha.

Nej vet ni, jag längtar tills jag är känd och rik då min största oro kommer att vara: vad ska jag ha för kläder idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0