your lips my biggest weakness

Goddagens fina läsare!

Började min dag med bio med min klass. Vi såg "Sin Nombre". Tyckte den var sådär, inte det bästa jag har sett men helt okej bra!

Annars hade jag bara en lektion efter bion och sen bar det av mot Ekängen för att sitta barnvakt åt lilla Alex! Han är himla lätt att sysselsätta den där ungen. Ge honom en tröja och han vänder ut och in på den i flera minuter tills han går vidare till nästa grej. Haha, söt kille.

Nu är jag hemma hos pappa och har precis proppat i mig lite mat. Vet inte vad min kväll har att erbjuda men imorgon är det iallafall jag som går och klipper mig! Ska bli skönt att äntligen bli av med de slitna topparna.


Göll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0