idag är jag birthday-girl

Som texten ovan så är det äntligen min tur att fylla år.

Vaknade imorse av skönsjungande mamma, pappa och syster. Fick frukost på sängen och lite paket.
Det har varit en skön och inte så ansträngade dag idag. Har även hunnit med en runda på stan och lite fika med fina Carro och Lisa!
Balträning och tårtbakning har jag också hunnit med. Så nu ska jag plugga lite NK inför det stora provet imorgon och sen lite senare ikväll ska jag få födelsedags middag och tårta till efterätt. En himla bra dag om ni frågar mig. (förutom plugg)


Kanske inte väärldens finaste tårta, meeen vem bryr sig ;)

Vill bara taaack alla som skrivit på fb, ringt, smsat och sagt grattis till mig! Ni gjorde min dag lite extra speciell! Taaack som bara den!!
PUSS alla andra också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0