Hit the lights

Idag har jag hämtat ut mina biknis som till butiken igår. Helt överlycklig gick jag hem till Josses nya lägenhet och provade dom. Sitter perfect! Blir himla bra det där!

Annars sitter jag och försöker skriva klart samhällen. Går sådär för jag fattar inte riktigt och ja, då ska såklart FB förstöra så jag inte kan koncentrera mig. Men efter det här ska jag stänga ner MSN, FB och Bloglovin och göra klart det här!
Sen måste jag plugga NK hela kvällen.

Annars, så ska familjen från Conneticut ringa mig ikväll, vet inte riktigt när, men under kvällen. Ska bli lite spännande för jag har ju inget direkt att förlora på att prata med dom.

Vi hörs förmodligen (kanske) imorgon eller på fredag. För imorgon är jag Birthday-girl!
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0